Tuesday 6 September 2011

operasi memvacum blog yang bersawang !


assalamualaikum dan selamat pagi semua :)
mulakan harimu dengan senyuman okay !
sudah seminggu lebih aku tak menghupdate blog ni kowt . gian gian ! :P
sory babe and guy , aku tak sempat nak wish hari raya pon kat korang kan .
so ,. masih sempat aku nak wish dalam bulan syawal ni kan .
maka dengan ini beta dengan rasa bangga ingin mengishtiharkan bahawa esok raya .
eh , eh . salah . selamat hari raya aidilfitri kawan kawan . aku mintak maaf jika ada salah dan silap , terguris perasaan dan halalkan segala apa yang pernah bagi okay :p
padahal hari ni dah raya ke-9 dah . takpe , ianya masih bulan raya rite ?
so , hows ur operasi mengumpul duit raya . haih , dah tua bangka ada hati lagi nak duit raya ??
errr..perlu kowt . ngeee . raya tahun ni tak berapa best la sebab duit raya tak sebanyak tahun-tahun sudah . 
apakah faktor yang boleh menyebabkan kekurangan duit raya aku ni ? haha . ada sesapa boleh tolong jawab kan tak . errrr ,, actually, orang ingat aku ni dah keje kot . dah la diorang sebok dok tanya , "eqa keje dah ye , keje kat mane ye "
macik , pacik , eqa tak keje lagi lah . tengah berhempas pulas belajar kat sungai buloh tu . hahak .
maka, memang tak dapat duit raya lah kan .
dapat pu dari sanak saudara yang terdekat je lah kan , pape pun bersyukur oke .
alhamdulillah :)

hye si cantik dan sikacak yang jenguk blog aku ni . nak duit raya :P 
teheeee :)



No comments:

Post a Comment