Sunday 21 August 2011

awk awak , tengok lah saya senyum ni . saya happy =)

assalamualaikum . . 
1st meh tengok bawah ni ~

uhuhui . .teserlah cahaya kegembiraan kat wajah manis tuh kan . mahh makkk , manis kah . . 
tak tak . gurau je. . happy la .
semalam aku g shopping raya kat sogo+jalan TAR  tu je . semua orang tahu tempat tu kan .
ehh, silap silap. tak ada lah shopping sangat . window-window je ar . 
actually bosan bebeno laa nak dok hostel ni .
so minah ni follow aku , dia yang banyak benda nak dishoppingkan . 
penatlah tunggu ko pilih barang yayang :P
jangan marah yee mokcik ..hahha
okey, seperti biasa aku jalankan tanggungjawab berlagak bagus aku di depan camera (fon cabuk cap ayam je ok ) btw,non editing :)




ehh,,semalam aku baru tau kat tingkat atas sogo tuh ada garden =)
cantik:)






lama giler lah kan lepak kat sini . bosan .zzzZZZZzzzzZZ !
then amek keputusan balik sunagai buloh . cari tempat berbuka puasa .
alaa,,tempat famous kat kampung melayu ,sungai buloh tu .
RESTORAN SHAHIRAH :)
ok tipu !ahahahahha,,orang area sini je lah yang tau tempat ni ..ngeeee..
bandung laici satu !

nyuummmmmyyyyyyyyyy ! iloveit .

p/s:thanx lot to SOMEONE gave this song to me =)
n i appreciate ur sacrifice of ur sweet dream time :)

2 comments: